onsdag 12 augusti 2015

Höstlängtan

Kan inte fatta att det bara är mitten av augusti. I mitt huvud befinner jag mig redan i mitten av oktober. Har börjat förbereda för Alicias ettårsdag redan, hon fyller ju inte förrän 29 oktober, herregud måste lägga band på mig själv. Mina mest googlade ord den här månaden tror jag är overall och vinterkappa. Är så sugen på höst/vintershopping så det är inte klokt. Att jag längtar såhär extremt mycket tror jag har att göra med att jag i princip missade allt mysigt med förra hösten eftersom att jag hade så extremt ont och knappt kunde röra mig på grund av min hemska foglossning. Men i år ska jag se till att verkligen njuta av att vara hemma och mysa med min lilla pärla, mycket tända ljus, mycket nya snygga kläder (ÄLSKAR HÖSTMODE), mycket pyssel, långa bitande höstiga promenader och regn (så mysigt med smattrande rutor). Mums. 

Förra hösten i september


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar