lördag 11 april 2015

Namnkalaset

Idag har vi haft Alicias namnkalas med vår närmsta familj och vänner. Bjöd på lite hembakat bröd, tårta och lite annat gottigt. Vi hade dessutom otroligt tur med vädret (svårt i April) så vi kunde sitta ute i värmen på altanen. Alicia fick ha på sig klänningen som jag hade för 25 år sedan på min mamma och pappas bröllop. Men eftersom vi satt ute så fick hon ha mössa och långärmat, därav den härliga matchningen.

Alltid när vi ses såhär fylls kärlekskontot på. Jag känner sådan tacksamhet över alla underbara, fantastiska människor vi har i våra liv. Sedan mina döttrar kom så har allt sådant blivit extra viktigt. Dessa personer är vårt och Alicias skyddsnät och jag vet att om något skulle hända så finns det flera som finns där och stöttar, vad det än må vara. Det inger en trygghet som inget i världen kan mäta sig med.











1 kommentar:

Linn, mamma till Elsa sa...

Vilka härliga bilder, och gud så fina och vackra ni är!

Skicka en kommentar