måndag 9 juni 2014

Cravings

Många frågar mig om jag har några cravings... under förra graviditeten svarade jag nej på den frågan. Nu i efterhand vet jag att jag inte talade sanning då jag faktiskt slukade mängder med choklad, Isabella var helt enkelt lik sin mamma och behövde mycket choklad. Denna bebisen däremot tycker om nektariner, jordgubbar och leverpastejsmörgåsar.  Lite skillnad. Under de 23 veckor som jag var gravid med Isabella gick jag upp 6kg. Nu under denna graviditet har jag inte gått upp något alls och då går jag in i vecka 17 på onsdag (hade 3 extrakilon från förra graviditeten när denna startade). Den här graviditeten har jag även fått ett mycket märkligt sug efter att lukta i Daniels armhålor. Jag vet, det är jätteäckligt, men jag kan inte låta bli. Tycker verkligen att det luktar jättegott. Men jag känner mig inte helt normal när jag gör det. Stackarn, han får utstå mycket. Ber om ursäkt om jag har några känsliga läsare som tycker detta var allt för intim information men ville bara skriva det så jag minns detta senare, annars tror jag det är en sådan sak man helst glömmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar