måndag 1 juli 2013

Helgens bravader

Inledde denna helgen med min och Lisas årliga lyxdejt. I fredags provade vi på Norda- bar och grill på Clarion Hotel Post, den kan jag varmt rekommendera. Supergod hamburgare med tomatsallad, goda champagnedrinkar och skön miljö. Sällskapet var inte så tokigt det heller! På lördagen fick vi finbesök här av Pontus, Kajsa, Jannike och Alice. Daniel fick leka frisör hela eftermiddagen och han blev mycket fin i håret med rosetter och allt. Sötnos. På kvällen gick vi ut en liten sväng med alla grabbarna. Roligt som vanligt. Igår var pojkarna iväg och spela gocart och då passade jag på att se några avsnitt av Pretty little liars. När de var klara dundrade de in här och plockade med mig på Dumma mig bio. Skrattade så jag grät. Verkligen helt fantastisk film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar