tisdag 5 mars 2013

Äckelpäckel

Inte roligt att vara sjuk, speciellt inte när man börjar känna sig frisk. Att gå hemma och drälla istället för att vara på jobbet och göra nyttigheter, fy, tycker jag om det. Tiden går dessutom fruktansvärt långsamt när man är hemma såhär. Fast nä, nu ska jag inte klaga. För i flera dagar har jag gått och haft så fruktansvärt ont i magen, skrikont ni vet. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! Idag är det bättre och jag är säkert rätt klen egentligen bara det att jag är så mycket starkare än igår så jämförelsevis känner jag mig som superwoman. Men hejja mig för att jag överlevde även detta årets magsjuka och hoppas innerligt att jag inte åker på det igen. Önskar inte ens min värsta fiende detta ska ni veta, så not to worry om du kände dig träffad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar