fredag 16 december 2011

Gårdagen

Gårdagen var precis som förväntat... supermysig. Det började med att Amanda plingade på med färska frallor i handen och vi kokade te, gjorde varm choklad och satte på The Holiday. Efter en stund plingade Jessica på och även hon fick lyxfrukost. Sedan kokade vi knäck som blev helt okej god, men jag gav som vanligt upp med att träffa rätt i knäckformarna och det slutade med att jag klickade ut det sista som en klump på lite bakplåtspapper. Jaja jag har aldrig sagt att jag har något bra tålamod, förlåt för det. Efter knäcken mös vi med varsin lussebulle framför andra halvan av Sunes jul. Man måste ju ha paus efter man har ansträngt sig. Vi gick även och köpte pizza i pausen, och nej det kanske inte är så juligt men vi var sugna på det. När vi var mätta och belåtna och utvilade gav vi oss på 5 minuters kolan och cornflakeskakorna som faktiskt blev riktigt goda, inte så snygga kanske men goda! Runt åttatiden dök Oskar upp efter många om och men, det blev att muta hit honom med middag vilket funkar varje gång. Då var det Nissekampen som gällde avsnitt 9-15. Vi hade lite att ta igen. Gårdagen var verkligen riktigt lyckad och jag  tackar mina fina vänner för det!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar