fredag 22 juli 2011

Nystart

Jag har alltid varit väldigt fokuserad på framtiden... när jag var 16 träffade jag honom jag trodde jag skulle spendera resten av mitt liv med, när jag var 18 var jag påväg att skapa ett hem, när jag var 20 var jag verkligen påväg mot den framtid jag hade skapat för mig själv. Min dröm om ett hem, en man och en familj var innom räckhåll jag skulle bara plugga klart och sedan skulle jag gifta mig och skaffa barn med honom jag träffat när jag var 16. Vi var så nära, bara 1,5 år kvar. Men vad hände?

Någonstans i all framtidsfokusering tappade jag bort nuet. Jag glömde bort mig själv och allt det som är viktigt för mig nu. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta...

Nu provar jag ge mig själv en nystart i nuet... inga planer om vart jag är påväg, inget är förutbestämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar