lördag 1 april 2017

Ensam med barnen

Den här helgen är jag själv med båda barnen för första gången nattetid för Daniel är i Liverpool. Än så länge går det strålande bortsett från ett litet missöde igår eftermiddag med fredagshandling som blev till kaos. I morse var Alicia på strålande humör och vi bråkade inte en endaste gång, vilket faktiskt är rätt otroligt när man har med en trotsig tvååring att göra. Vi spenderade morgonen med att måla en teckning till Nonna medan vi pratade om livet så som bara hon kan. Vid 10 hoppade vi in i bilen för att lämna av henne hos Pontus och Cassie, de ska på äventyr till Slottskogen, så att jag och lilla M kan åka och hälsa på mamma på sjukhuset sedan. Jag känner mig rätt grym i min mammaroll faktiskt. Topparna är höga och dalarna likaså men vilken fantastisk lycka det är att få vara så jäkla välsignad som jag är. Tänk att den här familjen är min!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar