lördag 8 november 2014

Ella Alicia Telder

Det visade sig att jag inte behövde vänta så länge som jag trodde på min lilla skatt. Onsdagen den 29 Oktober klockan 13.53 bestämde sig ett 46 cm långt, 2380 g tungt knippe kärlek att komma ut till stora världen. Vår Ella Alicia föddes i gravidvecka 36+1 och förutom det faktum att hon var lite liten mådde hon hur bra som helst och vi fick komma hem från sjukhuset redan på lördagen. Vi är så otroligt lyckliga och tacksamma för varje dag vi får spendera som familj. Det är helt fantastiskt och den lilla tjej som just nu ligger och sover i min famn gör den här helveteskampen som jag haft i år värt allt. Det finns inga ord i världen att beskriva hur lycklig och tacksam jag är över att allt har gått så bra den här gången. Tror nog allt att storasyster Isabella är vår lilla änglavakt. Som jag älskar min familj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar