onsdag 7 maj 2014

Få ordning på allt

Lilla bloggen har fått ligga på hyllan den här våren. Det har varit svårt att skriva för jag vet inte riktigt själv vad som pågår i mitt huvud. Det har varit en omtumlande vår, väldigt mycket har hänt, både bra och dåliga saker. Jag har försökt fokusera på att trivas i mig själv och med nuet, något jag fortfarande jobbar flitigt med då jag inte riktigt känner att jag nått dit ännu. Under dessa fyra månader  av 2014 har följande hänt mig:

*Jag födde barn, en vacker flicka som fick namnet Isabella
*Jag förlorade mitt barn, 2 januari blev jag änglamamma
*Jag blev sjukskriven från jobbet
*Jag flyttade från en lägenhet i centrala Göteborg till ett radhus i Lerum
*Jag åkte till Idre för att åka skidor
*Jag började jobba igen och fick pendla till Göteborg
*Jag började ett nytt jobb i Lerum
*Jag blev gravid, Isabella blir storasyster i slutet på November
*Jag åkte till London


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar