torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtan


Jobbig dag igår - Fantastisk dag idag


Trots att min skatt befinner sig flera mil bort har jag haft en bra dag idag. Jag saknar honom givetvis så jag håller på att bli tokig... Men vissa påstår att det är bra att längta och idag väljer jag att tro på det, blir lättare så. 

Idag har jag spenderat 5 timmar på Ikea och fått betalt... helt stört vad lyxigt det är att jobba ibland. När jag kom tillbaka till förskolan blev jag attackerad av mina kollegor som berättade att jag fått blommor. Jag förstod från början ingenting, trodde att någon av dem hade givit blommor till alla men så var det visst inte. Min älskade, fantastiska, underbara Daniel hade skickat bud till mig eftersom han inte kunde vara hos mig idag, så romantiskt. Mina kollegor blev allt lite sotis och jag blev helt generad men även helt överlycklig. Bästa du

Efter jobbet kom Josse över på en kopp te, vi traskade sedan upp till Jannike som förberett en helt underbar tvårättersmeny. Dock hade hon lagt i skeden i skålarna med hemmagjord glass innan hon ställt in dem i frysen, vilket resulterade i fastfrusna skedar. Det hade vi ett härligt gapskratt om och jag kunde glatt promenera hem efter en kväll fyllt av härligt tjejmys.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar