fredag 14 december 2012

Ett långsamt farväl

Pepparkaksbak med mina grabbar. Bästa jobbdagen på länge. Tiden gick snabbt och det blev mycket bus och skratt. Om ni undrar varför jag blivit sämre på att uppdatera här är det för att jag spenderar hela förmiddagarna med examinationsarbetet och hela eftermiddagarna/kvällarna med jobb antingen på Liseberg eller Knatteverksta'n. Kan inte förstå att jag ska sluta på båda mina jobb. På Liseberg har jag som sagt varit i 5 år och med mina killar har jag jobbat sedan L var 1,5 år och T 6, nu har båda två växt upp och blivit stora. Otroligt vad snabbt det har gått. Att jag slutar betyder såklart inte att jag lämnar dem helt men vi kommer såklart inte hinna busa lika ofta. Är sjukt tacksam över att jag fått lära känna denna familjen, de är verkligen helt fantastiska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar