måndag 6 juni 2011

Sommarlov

Vem har tid att blogga när man är ledig? Jag förstår inte hur folk hinner med flera inlägg om dagen, har knappt varit hemma sen jag slutade skolan i onsdags. Känns så härligt att jag fyller mina dagar med saker jag älskar att göra, ta hand om mig själv och umgås med mina fantastiska vänner och N. Livet kunde varit sämre. I tre dagar nu har jag legat och solat och badat i det underbara sommarvädret vid havet/poolen i Torslanda. Kvällarna har jag fyllt med annat skoj som grillkväll, Håkan Hellström konsert och Kaninfest på Trädgår'n. Idag tänkte jag faktiskt ta det lite lugn och göra sånna saker som man måste göra fast man egentligen inte vill typ städa och handla så det är gjort för att jag sen ska kunna slappna av och ha det fortsatt gött resten av veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar